Runce » Šeš Kov 13, 2010 7:28 am
Skaičiau skaičiau ir nutariau isiterpti ir aš..pasakysiu taip,prie to pačio greičio ir važiuojant ta pačia pavara pas vienus variklis velka,pas kitus jau nebe,to priežąstis paprasta..variklio galia.(kW)kuo daugiau kW tuo variklis ta pačia pavara gali vilkti mažesniu greičiu,čia kalbu apie benzininius variklius,kas liečia dyzelius,taip,kažkas buvo minėjęs,kad senesni varikliai nemėgsta apsukų,tas tiesa,bet patartina nepersistengti,mieste optimalūs sūkiai iki 2000,naujesnės kartos dyzeliukams sūkiai visiškai nebaisųs,gali užsmaugti iki raudono,bet tas atsiliepia turbinos (jei tokia yra) ilgaamžiškumui.Kaip pavyzdys,pas mane 1,9dci su 88kW ir aš mieste galiu važiuoti 60km/h 6-ta pavara,tiesa tada apsukos būna apie 1000,tas nėra gerai varikliui,nes nebesukelia variklis normalaus tepalo slėgio reikalingo turbinai tepti,apie tai negalima pamiršti.Mąstant iš kitos pusės,tie pas ką apsukos didesnės važiuojant tarkim 90km/h visada turės sveikesnį variklį ilgiau,varikliui lengviau išjudinti mašiną,tada būna bėgiai trumpesni,bet minusas,kad dažniau minkoma būna sankaba,taigi dažniau drožiama dėžė,ir atvirkščiai pas tuos pas ką apsukos mažesnės,pjaunamas variklis,bet dėžė tarnauja ilgiau.Kaip taisyklė dažniausiai apsukos būna didesnės pas tuos,pas ką varikliai silpnesni.
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota
