Ignatio » Sek Spa 12, 2014 7:13 pm
Taigi, kaip ir žadėta, info po diržų keitimo. Žodžiu, diržų komplektas eina tas, kurio abiejų parazitinių guolių vidinis diametras yra 17mm, t.y. parazitiniai guoliai vienodi, paskui į juos statosi distanceriai ir prisisuka varžtais prie galvos ir bloko. Svarbu nesupainioti distancerių, nes jų ilgiai skirtingi, trumpesnis sukamas aukščiau, į galvą, o ilgesnis į bloką, po įtempimo guoliu.
Dar niuansas ir su "mietkių" pastatymu. Autodata (bent mano turima 3.38 versija) biški meluoja. Ten kaip ir konkrečiai nenurodoma pagal ką išstatyt alkūnunį veleną, tik rodoma kur užfiksuot jį ir deklaruojamas alkūninio veleno šplinto atsistojimas tarp dviejų alkūninio salnyko dangtelio iškilimų yra netikslus (bent mano atveju ten toli gražu ne toje vietoje šlplintas). Bet mano patarimas keičiantiems būtų žiūrėt pro langelį, esantį ant greičių dėžės į radiatoriaus pusę, ten yra išpjova ant smagračio ir ji turi sueiti su dėžės korpuso žyme "0". Tada velenėlių, kurie irgi neturi jokių "mietkių", galuose (į dėžės pusę, po kamščiais) esanačios išpjovos turi atsistoti į vieną liniją. Šiaip daug kur rekomenduojamas specialus velenėlių fiksavimo įrenginys, jį ir pats keitimo metu susivirinau, tačiau dabar galiu pasakyti, kad dedant diržą galima susiversti ir su dviem 18 raktais, paėmus velenus už veržlių, įtempt diržą taip, kad jų galinės įpjovos sueitų į vieną liniją ir viskas.
Taigi tiek.
Renault Laguna I PhI '96 2.0 8v + LPG
Renault Laguna I PhII '99 1,8 16v