Laguna I PhII '99 1.8 16v diržų komplektas

Laguna I PhII '99 1.8 16v diržų komplektas

Standartinė Ignatio » Tre Spa 08, 2014 11:32 am

Sveiki, lagūnų savininkai,

Temos pavadinime minimai lagūnai reikia keisti diržo komplektą. Problema tame, kad niekaip nežinia kokį pirkti. Siūlomi du variantai. Skirtumas tame, kad vieno parazito vidinė kiaurymė 10,xx mm, kito 17mm. Kolkas dar nenuardžiau, nes mašina kasdien važinėjama, o nusipirkt norisi ankščiau, tad noriu paklausti, gal kas tokiam motorui keit diržus ir žinot, kurį komplektą rinktis? Ar visgi čia chaotiškai sukomplektuota ir pas vieną vienoks parazitas eina, o pas kitą kitoks?

Ačiū.
Renault Laguna I PhI '96 2.0 8v + LPG
Renault Laguna I PhII '99 1,8 16v
Vartotojo avataras
Ignatio  
Pirmyn!
 
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna
Vardas: Ignas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 1

Re: Laguna I PhII '99 1.8 16v diržų komplektas

Standartinė Ignatio » Pen Spa 10, 2014 3:48 pm

Kaip suprantu, idėjų nėra. Taigi, paimti abiejų tipų komplektai... Po keitimo gal paaiškės kas ir kaip.
Renault Laguna I PhI '96 2.0 8v + LPG
Renault Laguna I PhII '99 1,8 16v
Vartotojo avataras
Ignatio  
Pirmyn!
 
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna
Vardas: Ignas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 1

Re: Laguna I PhII '99 1.8 16v diržų komplektas

Standartinė Vaidas87 » Pen Spa 10, 2014 8:26 pm

Su čekiu juk atliekamą komplektą galėsi grąžinti ;)
Vartotojo avataras
Vaidas87  
Dalyvis
 
Pranešimai: 268
Miestas: Panevėžys
Automobilis: Renault Laguna II
Vardas: Vaidas
Skype: vaidazz87
Padėkojo: 1
Gavo padėkų: 4

Re: Laguna I PhII '99 1.8 16v diržų komplektas

Standartinė Ignatio » Sek Spa 12, 2014 7:13 pm

Taigi, kaip ir žadėta, info po diržų keitimo. Žodžiu, diržų komplektas eina tas, kurio abiejų parazitinių guolių vidinis diametras yra 17mm, t.y. parazitiniai guoliai vienodi, paskui į juos statosi distanceriai ir prisisuka varžtais prie galvos ir bloko. Svarbu nesupainioti distancerių, nes jų ilgiai skirtingi, trumpesnis sukamas aukščiau, į galvą, o ilgesnis į bloką, po įtempimo guoliu.

Dar niuansas ir su "mietkių" pastatymu. Autodata (bent mano turima 3.38 versija) biški meluoja. Ten kaip ir konkrečiai nenurodoma pagal ką išstatyt alkūnunį veleną, tik rodoma kur užfiksuot jį ir deklaruojamas alkūninio veleno šplinto atsistojimas tarp dviejų alkūninio salnyko dangtelio iškilimų yra netikslus (bent mano atveju ten toli gražu ne toje vietoje šlplintas). Bet mano patarimas keičiantiems būtų žiūrėt pro langelį, esantį ant greičių dėžės į radiatoriaus pusę, ten yra išpjova ant smagračio ir ji turi sueiti su dėžės korpuso žyme "0". Tada velenėlių, kurie irgi neturi jokių "mietkių", galuose (į dėžės pusę, po kamščiais) esanačios išpjovos turi atsistoti į vieną liniją. Šiaip daug kur rekomenduojamas specialus velenėlių fiksavimo įrenginys, jį ir pats keitimo metu susivirinau, tačiau dabar galiu pasakyti, kad dedant diržą galima susiversti ir su dviem 18 raktais, paėmus velenus už veržlių, įtempt diržą taip, kad jų galinės įpjovos sueitų į vieną liniją ir viskas.

Taigi tiek.
Renault Laguna I PhI '96 2.0 8v + LPG
Renault Laguna I PhII '99 1,8 16v
Vartotojo avataras
Ignatio  
Pirmyn!
 
Pranešimai: 14
Miestas: Vilnius
Automobilis: Laguna
Vardas: Ignas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 1


Grįžti į Variklis

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias