Remonto instrukcija: jami testerį ir matuoji įtampą ant akumuliatoriaus gnybtų +- (ne ant klemos). Jei pasukus raktelį į kūrimo padėtį įtampa nenukrenta mažiau kaip 9 V, matuoji ant - ir pliusinės klemos, o paskui ant + ir minusinės klemos. Ant kurio krenta ten ir susidaro didelė varža. nuvalyk kontaktus ir gedimo nebeliks. Jei pamatavai įtampą ant akumuliatoriaus ir ji nukrito iki 8 V ir mažiau, išvada, kad problemą kelia akumuliatorius, arba kaip rašė kiti gali trumpinti starteris, bet dėl starterio trumpinimo abejoju, nes starterio apvijos kontaktai ir šepetėliai turi varžą, todėl trumpinti negalėtų nebent nuo bendikso einantis laidas susilietė su korpusu. Ar aiškiai aprašiau remontą? Ar pavyko susitvarkyti?Statistika: Parašytas hien — Sek Sau 16, 2011 3:38 pm
]]>